onsdag 5 juni 2013

Casual business -Outfit of the day

Hej alla härliga läsare, nu känns det som sommaren är här :-) Hoppas ni har fint väder på era håll! Tar ni helg nu eller jobbar ni fredagen? Här kommer det att vara ledigt för hela familjen vilket kommer kännas riktigt skönt! Vi hoppas på fint väder hela långhelgen... Imorgon är det (om vädret håller) poolparty hos en av mina chefer och på fredag är det min födelsedag!!! Yey :D The BIG 30 ;) Idag började dagen med att prata fonder o pensionsspar i möte med banken, inte fullt så exalterande men ändå väldigt viktigt att inte alltid leva i nuet ;) Bjuder på en dagens outfit med tema casual business - jeans o kavaj... Fick tillfälle att använda mina nya jeans från märket Zoul :) Lite roliga med detaljer som guldnitar vid ena fickan (som diskret kan döljas av en lite längre blus för t ex jobbsammanhang) och dragkedja vid benslut. Älskar dem, sköna o sitter som smäck (superbra stretch)! Kändes som jag skulle gå till jobbet imorse, sist jag satte på mig en kavaj så tidigt på morgonen var innan jag gick på mammaledighet ;) Bjuder även på en gårdagens kontrast shopping i tema svart och vitt! Blev mest kläder till barnen med även lite smått till mig ;) Tillägg på vart allt kommer ifrån kommer inom kort... Nu ska jag ta en promenad till förskola o skola för att hämta grabbarna och ta helg :D Vad gör ni i helgen?







Jeans från Zoul MQ´s märke 599 kr, svart kavaj HM, klocka DKNY och armband Kappahl.

Dagens fina kuddar från PB Home (199 kr /kuddfodral) hittade jag i butiken Inside Living inne i Täby Centrum.




Ett av PB Home kuddfodralen följde med hem, ett par virkade svarta shorts från Gina Tricot 249 kr, zebra mönstrade kortbyxor till äldsta sonen HM och luftiga zebra mönstrade byxor till lillan med matchande rockig t-shirt från Åhléns.

 Kram på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar