söndag 9 juni 2013

Födelsedag och Marc by Marc Jacobs


Hej alla sommarfirare, just nu vräker regnet ner i denna del av Sverige... Men helgen har dessförinnan varit i stort sett solig och molnfri :D I fredags fyllde jag 30 år! Kändes jätte märkligt, märkligt på ett sätt som jag inte hade trott det skulle kännas... Jag har tre barn, man och hus, vilket är underbart och det är ju inte precis som jag känt mig som en tonåring året innan ;P Men ändå kändes det stort och aningen konstigt att stiga in i 30-års ligan! Ja, ja jag vänjer mig nog snart ;P Jag har haft en underbar helg med mycket uppvaktning av nära o kära! Känner mig välsignad att ha dessa underbara människor i mitt liv! Den stora dagen började med ett uppvaknande av skönsång o presenter (o superfina teckningar som barnen ritat dagen till ära :)). Sedan tårta o mysfika i solen för att senare få barnvakt åt grabbarna av farmor och farfar så blev det en lugn kväll på restaurang (med lugn bebbe, tack Bianca ;)) :) Dagen efter skjutsade min kära make in mig till Centralbadet för en helkroppsmassage... Perfekt för en småbarnsmor som mig själv :D Avslutades med grillning o familjemiddag hemma hos oss. Perfekt helg o födelsedag med mycket kärlek o solsken!! Stor fest för alla vänner tror vi att vi kör på i höst istället, när vår minsta blivit lite större ;) Bjuder på lite bilder från helgen och mitt nya vackra tillskott i min väsksamling ;) En svart Marc Jacobs Classic Q Natasha bag! Love it!! Ni som känner mig vet att jag både i inredning och klädsel är väldigt svart och vit med guld och silver accessoarer, så denna i svart läder med guld detaljer är ju så rätt för mig :D











 






Köplista:Svart klänning (äldre modell) HM, Vit bikerjacka HM, svart väska Marc Jacobs Classic Q Natasha, långt guldhalsband Dyrberg Kern, kort guldfärgat (dubbelsidigt) halsband Kappahl, svarta lackpumps (äldre, inköpta i USA), klocka DKNY och solglasögon Tiger. 

Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar