söndag 25 augusti 2013

Arena invigning och kanalens dag

Hej kära vänner, igår var jag och mon chère på Tele2 Arena invigningen. Tanken var först att bara Daniel skulle gå, då han fått biljetter via jobbet... Men då det visade sig bli biljetter över fick jag helt spontant också följa med :-D Roligt då det var ett tag sedan jag och maken gick ut på tu man hand! Var med andra ord första gången vi hade barnvakt till lilla B... Lillan var väldigt ledsen och hade grym separationsångest! Detta är väl inte så konstigt då hon är van att vara med mig 24-7! Vi hade super trevligt, men beslutade oss för att åka hem lite tidigare då det gjorde ont i hjärtat av att veta att liten var så ledsen... Men det var skönt att få komma ut en liten stund iallafall (tack svärmor och svärfar!), det behöver man ibland som föräldrar! Denna dag har gått i familjens tecken. Med jippon som marknader och tivoli mm på Kanalens dag i skärgårdsförorten... Både vi föräldrar och barn är nu lagom trötta i knopp och kropp denna söndags eftermiddag :) Nästa helg blir nog också fullspäckad med allt från kräftskiva till vernissage och Flygets dag ;) 

Bjuder på lite bilder från gårdagens och dagens aktiviteter samt självklart gårdagens outfit :) Bjuder även på bild på nya underläggen Stockholm från Svenskt Tenn som länge kära svärmor kom med i lördags (ni vet de jag tidigare pratat om här på bloggen...)! Tack Simone :) 







Inköpslista:
Svart skir top från Bruuns Bazaar (gammal), Silvrig kort bikerkavaj HM, mina favvojeans med nitar på fickan och dragkedja i ankeln kommer från MQs serie Zoul denim, svart statement halsband Kappahl, armcuff från Spanien (okänt märke), svarta pumps Dorothy Perkins, studs Marc by Marc Jacobs, klocka DKNY och väska Fendi B-bag i svart kalvskinn.




Zhala, Robyn, Winnerbäck och Kent uppträdde på invigningen av den nya Arenan! Vi missade dock Kent och även den eftrföljande efterfesten... Men, men vi får ta igen det någon annan gång ;P


Inte utan mina popcorn... 
Kommunala medel hem, var ett tag sedan man åkte tunnelbana ;P


Imorgon är en annan dag...


Dagens frulle..
Nya Stockholmsunderläggen från Svenskt Tenn, äntligen i min ägo!



Söndagsgodis, varför inte ;P


Brandmännen var på plats... Lärorikt och spännande!


Hoppborgen...


...och karusellerna gjorde dagen rolig!


Farmor med Bianca
(Biancas urgulliga tröja kommer från Lindex :))


Blev såå sugen på detta halsband med swarowski kristaller och svarta tänder, ångrar lite att jag inte slog till...
Eller vad tycker ni?

Vad har ni haft för er denna helg? 

Ha nu en trevlig fortsatt söndag eftermiddag kära vänner!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar