söndag 18 augusti 2013

Gårdagens Ootn och dagens träkoja

Hej denna sköna söndag! Idag har jag försökt aktivera barnen ute i det halvt molniga vädret ;) Jag byggde en koja åt barnen med några gamla lakan mellan några björkar... Daniel fortsatte sitt projekt med att försöka få bort den sista och största stubben på vår tomt! Bjuder på några pics med gårdagens outfit... Fick bli en matchande mamma o dotter look :) Se gårdagens inlägg för inköpslista för min look! 









Stoor stubbe... Får se hur detta går!? Men känner jag min man rätt så lyckas han få bort även denna då han är envisheten själv ;)

Imorgon är Charlies första riktiga skoldag, då han nu börjar 1:a klass :) Stora killen, tänk att tiden går så snabbt att jag har en skolpojke! Nu dags att inta soffläge denna sköna söndag kära vänner! Hoppas ni får en fin avslutning på helgen!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar