söndag 27 oktober 2013

Söta barnpresenter

Charles E. DAW stol för barn


Charles E. DAW stol för barn från Infurn


Hej alla glada vänner, 

Idag ska jag inte skriva om Halloween som alla i bloggosvären verkar skriva om just nu... Nej, jag ska tipsa om ett företag som heter Infurn som nytillverkar designmöbler (och det till en billigare penning än om jag köpt det begagnade originalet!) Passa på nu för har Infurn 33% på alla sina produkter!! Idag har en del av förmiddagen gått åt att beställa födelsedagspresent och julklapp (ja, redan ;)) till min minsta skatt... 

Har sedan tidigare en förkärlek till de söta kaninerna från danska företaget Maileg, och har sedan tidigare köpt sötisar även till grabbarna (kanske lite väl putti-nuttigt att fortsätta köpa kaninerna till dem nu ;) så då får man passa på medan lillan fortfarande kan tänkas tycka om o mysa med de mjuka gosedjuren!

Denna sötnos får bli en present till lilla B...

Mega Bunny, Ljus flicka

Mega Bunny (70 cm) från Maileg hittar du HÄR

Happy weekend på er och en mysig söndag vill jag önska er alla!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar