söndag 10 februari 2013

Igår och ikväll

Go kväll ännu en gång,
Sitter med bebis i famnen o grabbarna sover gott sedan någon timme tillbaka... Skönt att bara sitta o känna lugnet ;) Här kommer några fler bilder från igår kväll och ikväll :)



Lördags outfiten (samma som den jag la upp som inlägg igår). 



Preplum top från Lindex, halsband från Kappahl, byxor Gina Tricot, klocka DKNY, väska Louis Vuitton, örhängen Marc by Marc Jacobs.


En Bianca outfit idag ;) Ralph Lauren top och byxor och min gamla om-lot kofta och matchande sockor  stickade av min farmor!! Helt underbart att Bianca kan ha denna än idag, helt otrolig kvalitée i garnet måste det varit, då den är såå mjuk o gosig än idag! 


Min outfit ikväll / idag. Nya stövlarna från Rizzo kom till användning (som jag köpte på NK rean). Creamfärgad loosefit kavaj från märket Zoul (köpt MQ), halsband Kappahl, pumps (som är såå sköna att gå i, används ofta o passar till allt) från Dorothy Perkins.


Lite lustigt att jag och svärmor var så liknande klädda... Båda i creamfärgad loosefit överdel o svarta tighta byxor till pumps ;)



89 år emellan och 4 generationer! Min mans mormor Sonja med barnbarnsbarn Bianca :)

God natt på er fina!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar