lördag 2 februari 2013

Studs, blingbling och minifashion

Hallå i stugorna,
Var dryga veckan sen sista inlägget... Har varit full rulle i casa Söderström! Dagens mode får hämtas från senaste dagarnas shopping och gårdagens outfit :) Igår inledde jag helgen med att strosa runt i ett soligt Stockholm o en snabbfika med kusinen innan hemfärd o hämtning på skola o dagis. Idag har hela familjen haft en Täby Centrum dag, med bio för alla grabbar och en spontan fika med en vän vi träffade i centrum för mig och Bianca :) Precis vad jag behövde, jag var alldeles för trött efter nattens eskapader med småbarnsgnäll för att springa i butiker!


Gårdagens outfit, redo för lite shopping och fika! Svart trenchcoat med guldknappar HM, köpt på rean för 150 kr, mössa Lindex 99 kr, svart päls halsduk med små bollar (varm o skön!) från Diabless i Täby C. (finns även i Kista C.) 199 kr, svarta Hunterstövlar för att plaska runt i i detta TÖVÄDER! Väska Gucci.


Zara inspiration, båda på rean nu! Stillett boots med studs och blingbling 299 kr på rea, Svart kappa med prismor på axeln 699 kr på rean! Riktigt snygga fynd som suger blickarna till sig! Love it!!







Snabbfika o lite skvaller med kusinen, mums med kaffe o en lite annorlunda semla :)


Lillan är med mamma på äventyr, roligt att titta på folk tror jag ;)


Ny garderob för lillan inhandlades då hon växt ur sin förra i stl 56, satsar på 68 nu så hon har lite att växa i ;) 


Från Zara och Kappahl. Mycket pasteller och småblommigt precis som det ska vara i vår ;)


Två tröjor från Zara baby.

Efter stan var det hämtning och fredagsmys med grabbarnas favvo fika -Munkar! Fick diskhjälp av Charlie efter fikat, mina hjärtan ville hjälpa mamma!


Trevlig helg!


Ps. Om ni inte besökt Täby C. med små barn så är detta ett underbart centrum med mycket utrymme får både små och stora ;) Här en bild från ammning / relax rum för barn o föräldrar och det finns Två till (dock mindre). Här är det som ett litet vardagsrum med TV, kök o toalett! Perfekt för en paus i handlingen, vilket ofta krävs med små.

Kram, kram på er och hoppas ni har en trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Hej! Du säljer inte någon av de blommiga bodysarna? Maila gärna bilder om du gör :) är även intresserad av andra newbiekläder! Min mail: erikanorvall@live.se

    SvaraRadera