söndag 1 september 2013

Helgen i familjens tecken

Hej alla söndagsläsare, just nu sitter jag i soffan o känner mig lite små trött och funderar hur jag ska ta mig igenom söndagsfilmen ;) Helgen har för mig gått o familjens tecken... I fredags hade min man en tillställning här hemma så jag tog med mig barnen o flydde området ;) Det blir ju enklast om man hittar på något som barnen älskar att göra! Det blev därav Mc donalds med efterföljande lekland... Barnen var glada och nöjda och lekte så svetten rann ;) Lördagen stod kräftskiva med familj på schemat :) Var så trevligt, att jag efter en alldeles för sen kaffe, stannade uppe långt in på små timmarna... vilket med facit i hand kanske inte är den bästa idéen med tre små barn som vaknar i ottan ;P Men trevligt som alltid var det :D Söndagen har spenderats med en långpromenad längst med en vacker sjö ute på landet... Vi kikade på vad som kan komma att bli familjens (läs svärmor o svärfars) nya landställe :D Avslutningsvis blev det i sin stillhet hämtpizza och dylik skräpmat här hemma för att vila in en ny vecka... Bjuder på lite bilder från helgen.                  



Smörgårdstårtor till mannens event... Yummie!




Charlie tog en lite skakig bild i hoppborgen...


Dags för dukning inför kräftfest! (Mer bilder från dukningen ser du i mitt förra inlägg).





Liten vill inte vara någon annanstans än i mors armar... 
Det är tanden som gör mig ledsen verkar lilla B säga?




Svärfar tog med sig en Jädra öl ;)


Dagens lantliga strapats...



Plockar äpplen...


Får se hur länge jag orkar hålla mig vaken innan sängen kallar... 

Kram på er och hoppas ni har en skön söndagskväll! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar