onsdag 11 september 2013

Marc Jacobs, habegär och Village utförsäljning -DIY projekt






Hej fina läsare :) 
Måste passa på att tips er alla Marc Jacobs fans där ute om ett mycket prisvärt och snyggt halsband (dock inte i äkta guld...) Har länge letat efter ett lite längre "Wishbone" halsband. I måndags var jag inne i stan så jag passade på att gå in i Marc Jacobs (Marc by Marc Jacobs) butiken. Vad tror ni jag hittade om inte ett Wishbone halsband... Och trodde inte mina ögon när jag såg att det kostade ynka 130 riksdaler!! Som sagt dock lite slit o släng när det inte är äkta guld, men ändå snyggt som attan :D Fanns i både guld och silver! Gick även förbi Malene Birger butiken och fick vansinniga habegär ;P Galet snygga saker för en som gillar mode i svart och vitt!! 

Dagens tips blir Village utförsäljningen som pågår (som jag även tipsat om i ett tidigare inlägg). Passa på för snart är det gamla lagret som utreas slut! Blev några snygga ljusstakar i trä idag... Tror dock att de ska få sig en sväng med sprayburken ;) Tänkte testa årets it-färg i inredningsväg -Koppar! 


Dax för lite kvällsgröt för lillan nu... 

Bonsoir finingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar