lördag 4 maj 2013

30 års fest, Dagens outfit

Hej på er denna soliga lördag! Såå underbart väder, man blir så glad!! Sitter i bilen på väg till min kusins 30 års fest och tänkte köra ett snabb inlägg med dagen/kvällens outfit :) Bjuder även på en bild från soliga altanen idag med min nya kalufs i fokus ;) Så skönt med lite ny färg och klippning! Min kära make kom även ihåg att det är min namnsdsg idag... Jag kan säga att jag inte kom ihåg det själv! Men han kom med en liten överraskning... ett fint silverhslsbsnd från Gina Tricot :) Han vet att jag hillar stora statement halsband :) Hoppas ni har en underbar helg!!








Sneakers med kilklack från Asos , svart stor väska med gulddetaljer från Isaac Mizrahi (6 år gammal, köptes på vår bröllopsresa :)) , kavaj i längre loose fit modell i pastellrosa från HM (förra säsongens) , armband Kappahl.



Har alltid beslutsångest med vad jag ska ha på mig ;) Så här såg det ut i vår trapp strax innan vi skulle åka! Tre olika kavajer/jackor (alla tre från HM, vänstra och högra inköpta i år)... Blev ingen av dessa denna gång ;) Stängda och öppna skor (båda från Asos.com), kornblåa byxor från HM.


Dagens från altanen, nyklippt och nyfärgad /slingad... Och ja, det är jag som fixar och trixar med mitt hår ;)


Födelsedagspresenten kommer från Iittala, gillade grattiskortet som jag hittade i samma butik!


Super fint halsband från Gina Tricot i namnsdagspresent...

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar