torsdag 2 maj 2013

Pass och fönstershopping

Go kväll kärt folk,
Här går dagarna i ett, hinner knappt med i farten ;) 
Idag har jag och B hämtat ut våra nya pass inför vår Spanien tripp som är på infart... Förra veckan gav jag mig iväg med alla barnen själv för att skaffa pass till tre av oss, vilket slutade i mer eller mindre kaos, men passen fick vi till slut ihop iallafall! Det hela slutade med en P-bot och en mycket trött trebarnsmor ;P 

Tittade förbi Täby C idag när jag ändå var i farten för att hämta passen och fick syn på Thomas Sabos senaste kollektion i guld! Som jag undrat varför deras underbara smycken inte funnits i guld, men nu äntligen! De är något i det dyrare laget, men som jag sagt tidigare tycker jag att det finns vissa saker man kan lägga en liten extra slant på... Som t ex. smycken eller annat som man ämnar bära ofta (vardagsskor, -jacka,-väska)... Smycken som man vill ska hålla i längden, vad gäller både slitage och modemässigt... Man kan ju iallafall önska sig sådana, det kommer jag att göra! Jag har ju en 30 års dag som väntar runt hörnet ;)


Thomas Sabo armband och charm i guldplättering. Klocka DKNY.


Likadant armband fast roséguld. Såå fint i denna färg, men jag fördrar nog i gult guld då jag personligen har mer i denna ton...


Detta halsband med "hand of Fatima" tycker jag var riktigt snygg, tänker mig denna i sommar mot ett sommarlinne hängande i en lång halskedja... "Hand of Fatima" eller "Hamsa" ska beskydda och medföra godhet, fertilitet, lycka och god hälsa. Låter väl trevligt :)


Gick en snabbis in på Åhléns för att springa på denna sköning... B för Bianca! Blev inget köp denna gång, men denna hylla får mig att önska att jag kunde få börja inreda ett litet flickrum till B nuuu!


En dagens B med favoritminen just nu :)

Kram och god natt, nu är det dax att sova känner jag...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar