måndag 20 maj 2013

Ingen dator och fullt ös

Halloj snyggingar! Skriver ett inlägg från mobilen nu igen! Har ingen bra dator att blogga ifrån då min dator för ca två veckor sedan gått sönder... Köpte först en ny padda med tangentbord, en i märket Azer (ville ha en med Windows 8). Tyckte tyvärr inte att den höll måttet, så det blev istället en Asus, även denna med tillhörande tangentbord! Tanken är att denna ska ersätta min gamla närvara dator som jag så ofta satt med i soffan o tyckte var lite väl stor... Nu är det bara det att jag har haft svårt att lära mig alla nya funktioner för att kunna bl a lägga upp bilder på bloggen! Trögt, men snart kommer jag nog klara detta teknologiska under ;) Har i övrigt varit full rulle sedan förra veckan... Höll tillsammans med en vän i enmöhippa som ägde rum i lördags :-) Var så roligt att va träffa så många vänner o umgås en hel dag... Nu i helgen är det dax för Biancas dop, så vila får jag göra en annan vecka ;) Är lite att stå i då dopet (både ceremonin och fika/lunch) är hemma hos oss... Ikväll har jag och maken producerat dopprogram :-) I morgon blir det nog en heldel dekorationer som ni sen självklart ska få se! Jag älskar ju sånt som ni säkert vet ;) Har beställt en klänning till mig för att ha på dopet, beställde den i slutet av förra veckan så jag var lite nervös att den inte skulle hinna komma i tid... Så låg den i brevlådan (har en stor brevlåda) i morse :) Me happy!! Kör ett litet bildmaraton för er som vill se vad jag haft för mig :) Från möhippan till soundcheck inför dopet och vardagens gång framåt i veckan... Kram på er o trevlig kväll!! B





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar