söndag 12 maj 2013

Dagens outfit -Söndagsmiddag

Hej alla snyggingar! 

Här hemma har det varit riktigt lugna puckar denna långhelg! Mycket leka med barnen och ta hand om trädgården o varandra :) Bl a har min kära make ordnat med en ny liten stenmur och ny rabatt i trädgården (som ni får se lite senare då den inte riktigt är klar än). 

Ni som känner mig vet att jag älskar att klä upp mig vare sig det finns anledning eller inte (det är ju det jag bl a bloggar om ;)) Så denna söndagsmiddag är inget undantag, även om jag försöker visa upp ganska enkla outfitar... Denna är en sådan enkel vardagsoutfit med lite detaljer som gör att den kan falla in även i kvällskategorin (som jag pratat om tidigare gör ju skorna och smyckena mycket för att visa skillnaderna mellan dag och kväll)!
Trevlig söndag på er allihop och hoppas att vädret är fint där ni är :-)



Blommig bomberjacka, gråa pumps och creamfärgat linne alla från HM. Byxor från Asos. Silver halsband Gina Tricot, pilot solglasögon med guldfärgad båge från Moods af Norway, silver studs Thomas Sabo, klocka i silver och lila urtavla DKNY, silver armband (gamla minns ej vart ifrån).


Brukar vara känslig mot att blanda silver och guld... Men idag körde vi på en sådan blandning! Blandade armband i olika roliga färger och guldnyanser, klocka i guld från DKNY och halsband (GT) och större armband i silver.

Med solen i ansiktet ;)


Från vänster till höger: Asos, asos, DKNY (klocka), Antikt Gammalt & Nytt (butik i Sthlm), Kappahl och Antikt Gammalt & Nytt.


Fröknarna i familjen :)


... Och min lilla linslus Charlie :)

Kram på er allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar