söndag 5 maj 2013

Gårdagens partaj

Hej på er igen,
Hoppas att ni har lika soligt som vi har det här :)
Vi hade super trevligt igår på min kusins 30 års fest... Väldigt god mat och trevligt sällskap! Tack David och Anna för den fina tillställningen! Tänk att man själv fyller 30 snart, otroligt va tiden flyger iväg.. Tänkte på det igår, hur roligt det måste ha varit för min moster och min mamma som väntade sina första barn samtidigt (födda inom 1 månads mellanrum)! :)

Bjuder på lite bilder från gårdagens födelsedagspartaj...


Min fina kusin som fyller 30 år! Grattis David :)


Min andra vackra kusin Annika, som inte riktigt än fyller 30 ;)


Kusinen med sin man... Några i det trevliga sällskapet :)

Gårdagens moi.
Svarta skinnbyxor HM, svarta kilklack sneakers i skinn och mocka Asos.com, pastellrosa kavaj HM (inköpt förra året), blommig och färgglad peplum top HM, svart stor väska Isaac Mizrahi, klocka DKNY, armband Kappahl.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar