tisdag 15 januari 2013

Dagens stövel tips

Tjena mors och trevlig tisdag förmiddag, 
Tänkte tipsa er om hur man köper snygga Hunters stövlar för mindre pengar! Ett par barnstövlar kostar ca 700 kr i butik eller svensk nätbutik. Om man vill köpa mer än ett par så lönar det sig att beställa dem direkt från ursprungsbutiken istället! www.hunter-boot.com/the-original/kids 
Hunter i England tar mellan 25-42 pund för ett par barnstövlar (+frakt till Sverige blir 25 pund), så beställer du t ex. två par sparar du ca 500 kr :) Alla bäckar små... Det finns naturligtvis billigare stövlar, men dessa är såå snygga tycker jag! :-) För oss vuxna beställer du lättast stövlarna via asos.com (som jag pratade varmt om i förra inlägget), finns visserligen inte i alla färger och modeller... men priset ligger runt 700, vilket är riktigt förträffligt tycker jag för ett par ordentliga och fina gummistövlar!


Dessa godingar som mina grabbar fick förra året kommer gick på 35 resp. 29 pund (+ frakt). Ett klipp tycker jag för att få var sitt par ordentliga gummistövlar som inte läcker in o trasslar! Barn äälssskar ju vattenpölar ;)

Tjingeling på er fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar