söndag 6 januari 2013

NK REA och middags outfit

Hej fina! Hur har er söndag varit? 
Idag började NK i Stockholm sin REA för svart-kort medlemmar o då min makes mor äger ett sådant så lånade vi det o gick på rean... Trodde inte att det skulle vara såå mycket rea som det var, ca 90% av allt som var framme i butikerna var på rea! Eftersom min kära man fått en heldel presentcheckar på varuhuset i både födelsedagspresent o julklapp så blev det en hel del shopping på herravdelningen ;) Jag hann dock med att shoppa ett par skor med, till min lycka!! Ska visa mitt fynd imorgon! Vi lämnade barnen hos farmor o farfar o gav oss ut i shoppingdjungeln, för att återvända 3 timmar senare lagom till nästa ammning ;) Det blev hela två kostymer för min kära man, en i grått o en i svart. Perfekt som bas i varje mans garderob... om man är en kostymanvändare förstås ;)

Här kommer en bild från gårdagens middagslagning, iförd två av mina senaste fynd! En dip dye jeansskjorta från HM och fejk skinn byxor från Gina Tricot. Armband Syster P och egen gjort, klocka DKNY, halsband Thomas Sabo.







Här är jag lite smått uttråkad inne på herravdelningen inne på NK Stockholm idag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar