måndag 7 januari 2013

Havsbrus o shopping

God kväll fina vänner,
Idag har varit en lugn dag med barnen, min kära make har jobbat första dagen efter 3 veckors julledighet. Vi har haft mycket tid tillsammans sen våran minsting Bianca kom till världen för 8 veckor sedan! Så jag tänkte att vi skulle ta oss ut i friska luften o bli av med lite spring i grabbenen ;) Vi begav oss till en av skärgårdsförortens många stränder för lite havskänsla o lek i områdets nybyggda lekplats.




C i blå Didriksson overall och Isbjörn mössa, O med turkos Didriksson overall och svart teddy mössa HM.
Tycker Didrikssons overaller är riktigt bra i kvalitén och håller för både kyla o rusk! 
Vad har ni för overaller till era barn? 




B ligger o sussar i sin vagn med lilla ninisen från Maileg och Ralph Lauren filten båda fick hon i julklapp :) Stickad overall Kapphal´s Newbie kollektion som jag verkligen gillar!! Allt i kollektionen är gjord i mjuk o skön organisk bomull. 


Ni som undrade vad jag fick med mig hem från NK under gårdagen.. Tadaa!
Denna ridstövel i Cognac färg i märket Rizzo :) Love it!



Vad tycker ni? Tror att den kommer att passa väldigt bra till min nya jacka som jag fick av tomten ;)






Här är jackan från Diabless (finns bla i Täby C och Kista C i Stockholm) som jag kommer att använda skorna till under vinterns mest kalla dagar och en, enligt mig, passande mössa till i leopard mönster från Lindex.




Här är ett av min kära makes fynd under gårdagens REA på NK. En svart kostym från J. Lindeberg. Visst är han stilig :) (Fick en snabb bild från omklädningsrummet ;P)



Kram på er och hoppas att ni har haft en bra start på veckan och det nya året!   :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar