lördag 5 januari 2013

God fortsättning!

God fortsättning till er alla! Så här såg jag och snuttan ut på Nyårsafton :) Bianca iklädd en underbar princessklänning (Lindex) o jag ett svart litet fodral. Vi hade en underbar kväll med vänner och familj! Hur har det nya året börjat för er? Hade ni några nyårslöften? Mitt löfte i år var och är att börja sälja saker, möbler och diverse prylar som bara ligger/står o skräpar här hemma eller finns intryckt i vår gäststuga.. Är så dålig på att sälja vidare saker jag inte använder längre, men allt för bra på att köpa nytt ;) Året har börjat bra med att jag redan lagt ut en spis (fin, fräsch och fullt fungerande) från vårt gamla kök och redan är den såld! Nu har jag lagt ut ytterligare en annons med diverse möbler som bara står intryckta i gäststugan som jag hoppas att andra människor kan få glädje av! Så på mindre än 1 v har två annonser kommit ut, känns bra med tanke på mitt löfte :) Återstår att se hur mycket jag blir av med!! Allt handlar väl om priset precis som på fastighetsmarknaden ;)

Kram på er och Hoppas att ert år har börjat fint!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar