måndag 22 april 2013

Familjesöndag på Villa Godthem!

Hej igen,
Igår var det söndagsmiddag igen... Men inte en vanlig sådan! Både Daniels far och mormor har nämligen fyllt år och skulle firas :) Daniels mormor blev hela 90 år i år! Det är stort! Hurra, hurra, hurra för de två födelsedags...barnen ;) Riktigt god mat avnjöts och trevligt sällskap! Barnen skötte sig galant kan jag även glatt säga... Grabbarna satt på sina platser och var lugna! B hade jag hoppats skulle sova, men det ville hon ju självklart inte ;) Men det gick bra, hon var rätt lugn o glad hon med :) 

Jag fick tillfället i akt använda lite nya kläder...


Denna söta och våriga top från Lindex med vita stenar och nyongrönt band!


...och denna batikmönstrade clutch med silverdetaljer och handledsband. Även denna från Lindex.


Innan vi begav oss in till stan...



...Lilla apan Oliver! Haha ;)



C stylar i sina nya kläder och skor :)


Promenad i ett soligt Stockholm... Jag fick lite egen tid innan middagen! Jag var lite sugen att kika in i LXLS  Pop-up shop på Nybrogatan 15. Hittade tyvärr inget denna gång... Men skönt med lite sol och frisk luft :)


Lite frisk luft på Djurgården! C´s jacka kommer från The Brand.


Villa Godthem



Lite middagssnack ;)


Oliver gömmer sig bakom den superstora menyn ;)


Söndagsmiddagen... Passande namn!


Förrätt - Toast Skagen


Varmrätt - Kyckling och primörer


Efterrätt - Chokladtryffel


Alla mätta o belåtna, även B :) 
Vi tackar för oss och åker hem o sover...

Kram på er alla o hoppas er vecka börjat bra!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar