söndag 7 april 2013

Helgen och HM shopping

Hej kära vänner,
hoppas ni har en skön söndag! Vad har ni gjort i helgen? Här har det varit en lugn helg med lite skönt sällskap från kusinen med hennes man under lördagen som avslutades med en mysig familjekväll i soffan... Men man kan väl klä upp sig för det ;)

Idag har vi bakat o mest bara slappat hemma, men lite ärenden i småstadens centrum resulterade i underbara rea fynd på HM för min del :) Plagg som kommer passa perfekt till vårens och sommarens inbokade festligheter!


Demonstration för mannen av hur man tar hand om sina tulpaner ;)
Och ja! Jag är tillbaka på mina klackar...


Leopardmönstrat linne Dolce Gabbana (många år gammalt), Nytt halsband köpt på Glitter 89 kr, riktigt kap! Halsbandet är vändbart, ena sidan i svart och vitt o andra sidan i guldfärg! Svart kofta HM.



Dagens HM shopping!


När jag såg denna klänning tänkte jag direkt Kim Kardashian! Svart "läder" på sidorna och vitt lite tjockare material framtill och bak. Så jag! 399 kr, på rea för 200 riksdaler!


Perfekt för min 30 års dag möjligen? Har nämligen ingen aning vad min man har för planer, eller om han ens har några planer? Vi brukar nämligen överraska varandra med något roligt när vi fyller år :) Tror inte att det blir någon stor fest dock med tanke på att lillan fortfarande är så pass liten... Blir spännande att se vad han planerat! :) Kommer nog ha klänningen vilket som!


Kornblå klänning, något utställd från midjan och neråt vilket gör den något "flickig" i looken. Men med det tillhörande svarta bältet med silvrig metallplatta blir det lite hårdare och mer rockigt. Gillar det skarpt! Kan bli bra till sommarens bröllop (som går under temat kavaj). Även denna på rea!


Här matchat med en somrig silkesjacka med färgglada blommor på.


Vill man klä upp sig lite mer funkar denna kavaj i mintgrönt (med fin peplumvolang baktilll)... Är lite inne på den färgen just nu!


Trevlig söndag önskar jag er!

Kolla in snart igen om ni vill följa Feng Shui följetången för en mer harmonisk inredning i hemmet...

Kram, kram o ha en fortsatt skön kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar