tisdag 16 april 2013

Kalas, planering och omslagstjej

Hej o god kväll kära läsare,
nu var det ett par dagar sedan jag skrev sist! Har haft full rulle här hemma med först barnkalaset som var i helgen för Oliver som fyllde 4 år och sedan planering och bokning inför både en kär väns möhippa och Biancas ståndande dop... och som i allt går jag in till 120 %!! Tar väl lite väl mycket tid med allt ;P Men det är klart man vill göra det när man inte bara gör det för viktiga människor i sitt liv, men det är även riktigt kul!





Enkelt sätt att dekorera och märka muggen med namn så barnen inte dricker från varandras, är dessa vimpelflaggor... Bara att skriva ut och klippa o klistra!


Många ballonger ska det vara på barnkalas, inte sant? Här band vi ihop en hel bunt efter varandra så att det blev en ballongvimpel som vi sedan hängde på bron...


Många blåa nyanser... Pom-poms som får dekorera Olivers rum snart!







Utklippta Super Mario gubbar som ska dekorera godispåsarna...




Morgon glad 4 åring!


Super Mario "extra liv" grön svamp tårta gjord i Dr. Otgher´s sockermassa. 


På kvällen blev det jordgubbstårta för födelsedagsbarnet och resten av familjen...


Idag var jag och Bianca i kyrkan för en dress rehearsal ;) Vi bestämde dopklänning och tillhörande sidenband. 


Valet föll på denna vackra virkade skapelse med ett litet ljusrosa band.


Denna lilla posande donna skulle gärna vilja pryda Vi Föräldrars omslag...
Rösta gärna på Bianca Här

Nu blir det filmdax för mig och min kära make (som är less på att vänta o redan har satt på filmen ;P)

Stor kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar